Campagne #1woord van start op Twitter en langs het spoor
Vanaf 1 maart kan iedereen via #1woord laten weten waar het na de verkiezingen over moet gaan. Want soms zegt één woord meer dan duizend meningen, standpunten, verkiezingsprogramma’s en debatten.
- Betrokken KL'ers
- Chris Sigaloff
Vanaf 1 maart kan iedereen via #1woord laten weten waar het na de verkiezingen over moet gaan. Want soms zegt één woord meer dan duizend meningen, standpunten, verkiezingsprogramma’s en debatten. Een selectie van woorden die aanzetten tot nadenken verschijnt op een groot LED-scherm aan het spoor ten oosten van station Amsterdam Centraal, waar dagelijks meer dan 100.000 treinreizigers passeren.
Verkiezingen lijken alleen over partijen en lijsttrekkers te gaan, maar ze gaan over onze toekomst. Met #1woord nodigen Spring House++Spring HouseLees meer over Spring House, clubhuis voor radicale vernieuwers. en DROPSTUFF.nl++DROPSTUFF.nlDROPSTUFF.nl bedenkt en realiseert publieke media experiences in de openbare ruimte, op festivals, voor musea en culturele organisaties. onder het motto ‘15 maart: wat denk jij?’ iedereen uit om met elkaar te delen wat echt belangrijk is.Onder het motto ‘15 maart: wat denk jij?’ nodigen we iedereen uit om met elkaar te delen wat echt belangrijk is. Eén woord kan daarbij genoeg zijn om een ander aan het denken te zetten. Alle woorden mogen: prikkelende woorden, ontroerende woorden, grappige woorden, rake woorden. Als ze maar niet beledigen of aanzetten tot haat.
De campagne is te volgen via #1woord (twitter.com/hashtag/1woord) en op bit.ly/1woord.
Je kunt het scherm zien vanuit de trein tussen Amsterdam CS en station Amstel. Kijk daarvoor vlak bij CS richting het IJ!
- Betrokken KL'ers
- Chris Sigaloff cs@kl.nl